Психологиялық қызмет - СШ№30 им. Жылгельдина https://30-merki.mektebi.kz/ ru Психологиялық қызмет - СШ№30 им. Жылгельдина DataLife Engine “Педагогтар буллингке қарсы” https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1918-pedagogtar-bullingke-arsy.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1918-pedagogtar-bullingke-arsy.html
"Өркен " балалардың әл- ауқатын арттыру ұлттық ғылыми- практикалық институты. Білім беру ұйымдарының ұстаздарына 80 сағаттық курс ұйымдастырды. Курс тақырыбы:" Білім беру ұйымдарында булингтің алдын алу бағдарламасының ғылыми- практикалық негіздері"
“Педагогтар буллингке қарсы” тақырыбында челлендж ұйымдастырылды.

]]>

"Өркен " балалардың әл- ауқатын арттыру ұлттық ғылыми- практикалық институты. Білім беру ұйымдарының ұстаздарына 80 сағаттық курс ұйымдастырды. Курс тақырыбы:" Білім беру ұйымдарында булингтің алдын алу бағдарламасының ғылыми- практикалық негіздері"
“Педагогтар буллингке қарсы” тақырыбында челлендж ұйымдастырылды.

]]>
admin Fri, 23 May 2025 13:16:24 +0600
«Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бойынша түсіндірме жұмыстары. https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1916-autodestruktivt-mnez-lyty-aldyn-alu-bojynsha-tsndrme-zhmystary.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1916-autodestruktivt-mnez-lyty-aldyn-alu-bojynsha-tsndrme-zhmystary.html Мектеп инспекторы сөз алып, сәуір айында мектеп оқушыларының психологиялық жай-күйіне назар аудару қажеттігін атап өтті. Бұл айдың негізгі мақсаты – оқушылардың эмоционалдық күйін тұрақтандыру, мектептегі ортада қолайлы жағдай жасау. Сонымен қатар оқу жылының аяқталуына байланысты мектеп ішіндегі тәртіп пен қауіпсіздік шараларын күшейту керектігі айтылды.
Мектеп психологы жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы баяндап, сәуір айында оқушылармен жеке және топтық кеңес берулер, тренингтер, сауалнамалар ұйымдастырылып жатқанын жеткізді.Сынып жетекшілер мен тәрбие ісі жөніндегі орынбасар оқу жылының соңына қарай оқушылар арасында тәртіпсіздік пен құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында ата-аналармен және оқушылармен жиналыстар өткізіліп жатқанын айтты.
•Аутодеструктивті мінез-құлықтың түрлері (агрессия, өзіне зиян келтіру, суицидтік ойлар және т.б.) түсіндірілді.
•Мұндай мінез-құлықтың алдын алуда ата-аналармен, мектеп ұжымымен, құқық қорғау органдарымен бірлесе жұмыс істеудің маңыздылығы айтылды.
•Жыл соңында болатын психологиялық қысым, емтихандар, ата-ана үміті секілді факторлар оқушыларға кері әсер етуі мүмкін екендігіне назар аударылды.
3.Педагог-психологтың ақпараты:
•Жүргізілген сауалнамалар нәтижелері талданды.
•Ата-аналармен жұмыс жоспары көрсетілді
•Сынып сағаттарында профилактикалық әңгімелер өткізу
•Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру
•Қиын балалармен жеке жұмыс жүргізу
•Мектеп инспекторы оқушылар арасында құқықбұзушылық пен аутодеструктивті әрекеттердің алдын алу үшін жүйелі әрі кешенді шаралар қабылдау қажеттігін атап өтті.
•Барлық педагогтар мен мамандар тарапынан оқушыларға тұрақты бақылау орнату ұсынылды.
Шешімдер:
1.Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша мамандармен бірлескен жоспар құру.
2.Психологиялық кеңес беру айлығы аясында оқушылар мен ата-аналарға арналған ақпараттық парақшалар тарату.
3.Тәуекел тобындағы оқушылармен жекелеген жұмыс жүргізуді жалғастыру.
4.Мамыр айының басында аралық қорытынды шығару.





]]>
Мектеп инспекторы сөз алып, сәуір айында мектеп оқушыларының психологиялық жай-күйіне назар аудару қажеттігін атап өтті. Бұл айдың негізгі мақсаты – оқушылардың эмоционалдық күйін тұрақтандыру, мектептегі ортада қолайлы жағдай жасау. Сонымен қатар оқу жылының аяқталуына байланысты мектеп ішіндегі тәртіп пен қауіпсіздік шараларын күшейту керектігі айтылды.
Мектеп психологы жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы баяндап, сәуір айында оқушылармен жеке және топтық кеңес берулер, тренингтер, сауалнамалар ұйымдастырылып жатқанын жеткізді.Сынып жетекшілер мен тәрбие ісі жөніндегі орынбасар оқу жылының соңына қарай оқушылар арасында тәртіпсіздік пен құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында ата-аналармен және оқушылармен жиналыстар өткізіліп жатқанын айтты.
•Аутодеструктивті мінез-құлықтың түрлері (агрессия, өзіне зиян келтіру, суицидтік ойлар және т.б.) түсіндірілді.
•Мұндай мінез-құлықтың алдын алуда ата-аналармен, мектеп ұжымымен, құқық қорғау органдарымен бірлесе жұмыс істеудің маңыздылығы айтылды.
•Жыл соңында болатын психологиялық қысым, емтихандар, ата-ана үміті секілді факторлар оқушыларға кері әсер етуі мүмкін екендігіне назар аударылды.
3.Педагог-психологтың ақпараты:
•Жүргізілген сауалнамалар нәтижелері талданды.
•Ата-аналармен жұмыс жоспары көрсетілді
•Сынып сағаттарында профилактикалық әңгімелер өткізу
•Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру
•Қиын балалармен жеке жұмыс жүргізу
•Мектеп инспекторы оқушылар арасында құқықбұзушылық пен аутодеструктивті әрекеттердің алдын алу үшін жүйелі әрі кешенді шаралар қабылдау қажеттігін атап өтті.
•Барлық педагогтар мен мамандар тарапынан оқушыларға тұрақты бақылау орнату ұсынылды.
Шешімдер:
1.Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша мамандармен бірлескен жоспар құру.
2.Психологиялық кеңес беру айлығы аясында оқушылар мен ата-аналарға арналған ақпараттық парақшалар тарату.
3.Тәуекел тобындағы оқушылармен жекелеген жұмыс жүргізуді жалғастыру.
4.Мамыр айының басында аралық қорытынды шығару.





]]>
admin Thu, 08 May 2025 17:24:24 +0600
“Мен және менің ортам” тренинг https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1914-men-zhne-men-ortam-trening.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1914-men-zhne-men-ortam-trening.html Тренинг мақсаты:
•Өзін-өзі тану және қоршаған ортамен қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
•Оқушылар арасында бір-біріне деген сыйластықты арттыру;
•Тұлғалық және әлеуметтік дағдыларды нығайту.
Өту барысы:
1.Кіріспе сөз:
Тренингтің мақсаты мен міндеттері түсіндірілді.
2.Жылыту жаттығулары:
Қатысушылар бір-бірімен танысып, сергіту ойындары ойнатылды.
3.Негізгі бөлім:
•“Мен кіммін?” тақырыбында өзін-өзі таныстыру тапсырмалары орындалды;
•“Менің ортам” атты топтық жұмыс жүргізілді, оқушылар өз орталары мен достары туралы пікір алмасты;
•“Эмпатия шеңбері” жаттығуы орындалды, әр оқушы өзінің сезімдері мен ойларын ашық айтты.
4.Талдау және кері байланыс:
Қатысушылар өз әсерлерін бөлісті. Әр қатысушы тренингтен алған әсерлері мен болашақта қалай қолданатыны туралы ойларымен бөлісті.
5.Қорытынды:
Тренингтің мақсаттары орындалғаны айтылып, белсенді қатысқан оқушылар мадақталды.
Қорытынды:
Тренинг оқушылардың бір-бірін жақынырақ танып, өз-өздеріне деген сенімдерін арттыруға оң ықпал етті. Қатысушылар тренингтен жағымды әсер алды.





]]>
Тренинг мақсаты:
•Өзін-өзі тану және қоршаған ортамен қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
•Оқушылар арасында бір-біріне деген сыйластықты арттыру;
•Тұлғалық және әлеуметтік дағдыларды нығайту.
Өту барысы:
1.Кіріспе сөз:
Тренингтің мақсаты мен міндеттері түсіндірілді.
2.Жылыту жаттығулары:
Қатысушылар бір-бірімен танысып, сергіту ойындары ойнатылды.
3.Негізгі бөлім:
•“Мен кіммін?” тақырыбында өзін-өзі таныстыру тапсырмалары орындалды;
•“Менің ортам” атты топтық жұмыс жүргізілді, оқушылар өз орталары мен достары туралы пікір алмасты;
•“Эмпатия шеңбері” жаттығуы орындалды, әр оқушы өзінің сезімдері мен ойларын ашық айтты.
4.Талдау және кері байланыс:
Қатысушылар өз әсерлерін бөлісті. Әр қатысушы тренингтен алған әсерлері мен болашақта қалай қолданатыны туралы ойларымен бөлісті.
5.Қорытынды:
Тренингтің мақсаттары орындалғаны айтылып, белсенді қатысқан оқушылар мадақталды.
Қорытынды:
Тренинг оқушылардың бір-бірін жақынырақ танып, өз-өздеріне деген сенімдерін арттыруға оң ықпал етті. Қатысушылар тренингтен жағымды әсер алды.





]]>
admin Mon, 05 May 2025 17:27:03 +0600
«Сенімділік күш береді»тақырыбында тренинг https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1917-senmdlk-ksh-beredtayrybynda-trening.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1917-senmdlk-ksh-beredtayrybynda-trening.html


]]>



]]>
admin Wed, 30 Apr 2025 17:36:22 +0600
“Жүрек жылуы” ата-аналарға семинар-тренинг https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1891-zhrek-zhyluy-ata-analara-seminar-trening.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1891-zhrek-zhyluy-ata-analara-seminar-trening.html 1.Қатысушылармен танысу
2.Семинардың мақсатын түсіндіру
3.Тренингтік жаттығулар (сенімді қарым-қатынас, эмоцияны басқару, ата-ана мен бала арасындағы байланыс)
4.Ашық пікір алмасу, сұрақ-жауап бөлімі
5.Қорытындылау, ұсыныстар мен кері байланыс жинау
Семинар барысы:
Семинарды мектептің педагог-психологы [аты-жөні] ашып, қатысушыларға семинардың мақсаты мен маңыздылығын түсіндірді.
Содан кейін қатысушылар арасында таныстыру, сергіту жаттығулары жүргізілді.
Тренинг барысында ата-аналар өзара пікір алмасып, түрлі жағдаяттарды талқылады, рөлдік ойындарға қатысты.
Эмоцияны басқару және бала тәрбиесінде жылы қарым-қатынас орнатудың маңыздылығы айтылды.
Семинар соңында ата-аналар кері байланыс парақтарын толтырып, өз ризашылықтарын білдірді.
Қорытынды:
Семинар-тренинг ата-аналардың қызығушылығын туғызды, белсенділік жоғары деңгейде болды. Қатысушылар бала тәрбиесіндегі маңызды мәселелер бойынша пайдалы ақпарат алды.




]]>
1.Қатысушылармен танысу
2.Семинардың мақсатын түсіндіру
3.Тренингтік жаттығулар (сенімді қарым-қатынас, эмоцияны басқару, ата-ана мен бала арасындағы байланыс)
4.Ашық пікір алмасу, сұрақ-жауап бөлімі
5.Қорытындылау, ұсыныстар мен кері байланыс жинау
Семинар барысы:
Семинарды мектептің педагог-психологы [аты-жөні] ашып, қатысушыларға семинардың мақсаты мен маңыздылығын түсіндірді.
Содан кейін қатысушылар арасында таныстыру, сергіту жаттығулары жүргізілді.
Тренинг барысында ата-аналар өзара пікір алмасып, түрлі жағдаяттарды талқылады, рөлдік ойындарға қатысты.
Эмоцияны басқару және бала тәрбиесінде жылы қарым-қатынас орнатудың маңыздылығы айтылды.
Семинар соңында ата-аналар кері байланыс парақтарын толтырып, өз ризашылықтарын білдірді.
Қорытынды:
Семинар-тренинг ата-аналардың қызығушылығын туғызды, белсенділік жоғары деңгейде болды. Қатысушылар бала тәрбиесіндегі маңызды мәселелер бойынша пайдалы ақпарат алды.




]]>
admin Mon, 28 Apr 2025 13:32:53 +0600
“Менің арманым” эссе байқауы https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1888-men-armanym-jesse-bajauy.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1888-men-armanym-jesse-bajauy.html Байсейіт Жылкелдин атындағы № 30 жалпы орта білім беретін мектебінде оқушылардың психологиялық жағдайын нығайтуға бағытталған көктемгі сәуір айлығы барысында “Менің арманым” эссе байқауы 5-7 сынып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, арман мен мақсаттың маңыздылығын ұғындыру мақсатында өткізілді.
Өту барысы:“Менің арманым” тақырыбындағы эссе байқауына жалпы 23 оқушы қатысты. Әр сыныптың оқушылары өз армандарын көркем тілмен жеткізіп, эссе жазу дағдыларын көрсетті. Байқау талаптарына сай әрбір эссе мазмұны, құрылымы, тіл тазалығы мен көркемдігі бойынша бағаланды.
•I орын: Сабыркей Аяна 6 сынып
•II орын: Нұрқали Каусар 6 сынып
•III орын: Кванышбек Шапғат 5сынып
Қорытынды: Байқау оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытумен қатар, олардың армандарын жүзеге асыруға деген ынтасын арттырды. Қатысушылар белсенділік танытып, өз армандары жайлы шынайы әрі жүрек тебірентерлік эсселер жазды.


]]>
Байсейіт Жылкелдин атындағы № 30 жалпы орта білім беретін мектебінде оқушылардың психологиялық жағдайын нығайтуға бағытталған көктемгі сәуір айлығы барысында “Менің арманым” эссе байқауы 5-7 сынып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, арман мен мақсаттың маңыздылығын ұғындыру мақсатында өткізілді.
Өту барысы:“Менің арманым” тақырыбындағы эссе байқауына жалпы 23 оқушы қатысты. Әр сыныптың оқушылары өз армандарын көркем тілмен жеткізіп, эссе жазу дағдыларын көрсетті. Байқау талаптарына сай әрбір эссе мазмұны, құрылымы, тіл тазалығы мен көркемдігі бойынша бағаланды.
•I орын: Сабыркей Аяна 6 сынып
•II орын: Нұрқали Каусар 6 сынып
•III орын: Кванышбек Шапғат 5сынып
Қорытынды: Байқау оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытумен қатар, олардың армандарын жүзеге асыруға деген ынтасын арттырды. Қатысушылар белсенділік танытып, өз армандары жайлы шынайы әрі жүрек тебірентерлік эсселер жазды.


]]>
admin Wed, 23 Apr 2025 13:18:31 +0600
«Өмірдің мәні» шығарма байқауы https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1889-mrd-mn-shyarma-bajauy.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1889-mrd-mn-shyarma-bajauy.html Байқау нәтижелері:
•І орын: Дәулет Динара
•ІІ орын: Кваншбек Қарақат
•ІІІ орын: Мұқан Айзере
•Алғыс хатпен марапатталғандар: Кенжеғұл Ақылжан
Байқау жоғары деңгейде өтті. Оқушылар өмірдің мәні туралы әртүрлі көзқарас танытып, терең философиялық ойлар айтты. Байқау олардың шығармашылық қабілетін дамытып, өмірлік құндылықтар туралы түсініктерін кеңейтті.


]]>
Байқау нәтижелері:
•І орын: Дәулет Динара
•ІІ орын: Кваншбек Қарақат
•ІІІ орын: Мұқан Айзере
•Алғыс хатпен марапатталғандар: Кенжеғұл Ақылжан
Байқау жоғары деңгейде өтті. Оқушылар өмірдің мәні туралы әртүрлі көзқарас танытып, терең философиялық ойлар айтты. Байқау олардың шығармашылық қабілетін дамытып, өмірлік құндылықтар туралы түсініктерін кеңейтті.


]]>
admin Fri, 18 Apr 2025 13:24:58 +0600
оқушылардың психологиялық жағдайын нығайтуға бағытталған көктемгі сәуір айлығы https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1885-oushylardy-psihologijaly-zhadajyn-nyajtua-bayttalan-kktemg-sur-ajlyy.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1885-oushylardy-psihologijaly-zhadajyn-nyajtua-bayttalan-kktemg-sur-ajlyy.html Күн тәртібі:
1.Көктемгі сәуір айлығының мақсат-міндеттерімен таныстыру
2.Айлық аясында өткізілетін іс-шаралар жоспарын бекіту
3.Оқушылардың белсенділігін арттыру және қолдау көрсету шаралары
4.Психологиялық қолдау көрсету жолдары туралы түсіндіру
Сынып жетекшілеріне әр сыныпта мотивациялық әңгімелер мен қолдау көрсететін сағаттар ұйымдастыру тапсырылды.
Оқушылар белсенді қатысуға шақырылып, ай соңында ерекше көзге түскен сыныптар мен оқушылар марапатталатыны хабарланды.
Қатысушылар тарапынан ұсыныстар айтылып, айлық жұмысына толықтырулар енгізілді.
Шешім:
•Көктемгі сәуір айлығының жоспары бекітілсін.
•Барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілер белсенді қатыссын.
•Оқушылардың психологиялық жағдайына үнемі назар аударылсын.
•Айлық қорытындысы бойынша есеп жасалып, үздік қатысушылар марапатталсын.






]]>
Күн тәртібі:
1.Көктемгі сәуір айлығының мақсат-міндеттерімен таныстыру
2.Айлық аясында өткізілетін іс-шаралар жоспарын бекіту
3.Оқушылардың белсенділігін арттыру және қолдау көрсету шаралары
4.Психологиялық қолдау көрсету жолдары туралы түсіндіру
Сынып жетекшілеріне әр сыныпта мотивациялық әңгімелер мен қолдау көрсететін сағаттар ұйымдастыру тапсырылды.
Оқушылар белсенді қатысуға шақырылып, ай соңында ерекше көзге түскен сыныптар мен оқушылар марапатталатыны хабарланды.
Қатысушылар тарапынан ұсыныстар айтылып, айлық жұмысына толықтырулар енгізілді.
Шешім:
•Көктемгі сәуір айлығының жоспары бекітілсін.
•Барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілер белсенді қатыссын.
•Оқушылардың психологиялық жағдайына үнемі назар аударылсын.
•Айлық қорытындысы бойынша есеп жасалып, үздік қатысушылар марапатталсын.






]]>
admin Fri, 11 Apr 2025 11:40:44 +0600
. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының “Облыстық психологиялық қолдау орталығы” жаңа CALL CENTR – 1313 байланыс орталығы өз жұмысын бастады! https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1861--zhambyl-oblysy-kmdgn-blm-basarmasyny-oblysty-psihologijaly-oldau-ortalyy-zhaa-call-centr-1313-bajlanys-ortalyy-z-zhmysyn-bastady.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1861--zhambyl-oblysy-kmdgn-blm-basarmasyny-oblysty-psihologijaly-oldau-ortalyy-zhaa-call-centr-1313-bajlanys-ortalyy-z-zhmysyn-bastady.html Енді сіздер кез келген психологиялық көмекке қатысты сұрақтар бойынша 1313 нөміріне тегін қоңырау шалып, кәсіби мамандардан кеңес ала аласыздар.
Қолдау орталығының қызметтері:
•Балалар мен жасөспірімдерге психологиялық көмек көрсету
•Ата-аналарға және педагогтарға кеңес беру
•Отбасылық және әлеуметтік мәселелер бойынша психологиялық қолдау
•Дағдарыс жағдайларындағы жедел көмек
Байланыс уақыты:
CALL CENTR 1313 – күн сайын, сағат 9:00-ден 18:00-ге дейін жұмыс істейді.
Жан дүниеңізге демеу қажет болса – бізге хабарласыңыз!
1313 – сіздің сенімді психологиялық қолдауыңыз!
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының “Облыстық психологиялық қолдау орталығы” CALL CENTR 1313 байланыс орталығының жұмысының мақсаты:
CALL CENTR 1313 – бұл Жамбыл облысы білім беру саласындағы қызмет алушыларға, оқушыларға, ата-аналарға, педагогтер мен басқа да мүдделі тараптарға жедел және сапалы психологиялық қолдау көрсету мақсатында құрылған байланыс орталығы.
Орталықтың басты мақсаты – білім алушылардың психологиялық саулығын қамтамасыз ету, қиын өмірлік жағдайларға тап болған азаматтарға көмек көрсету, білім беру үдерісіне қатысушылар арасында сенімді қарым-қатынас орнату және психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру. Сонымен қатар, CALL CENTR 1313 арқылы тұрғындарға кәсіби психологтардың кеңестері ұсынылады, өзекті мәселелер бойынша бағыт-бағдар беріледі және алдын алу шаралары ұйымдастырылады.]]>





]]>
admin Wed, 09 Apr 2025 12:54:00 +0600
Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын түзету және дамыту жаттығулары https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1862-bastauysh-synyp-oushylaryny-orta-buynda-oua-dajyndyyn-tzetu-zhne-damytu-zhattyulary.html https://30-merki.mektebi.kz/psihologijaly-yzmet/1862-bastauysh-synyp-oushylaryny-orta-buynda-oua-dajyndyyn-tzetu-zhne-damytu-zhattyulary.html





]]>






]]>
admin Fri, 04 Apr 2025 10:22:31 +0600